ERZURUM ÖZEL GÜNEŞ KOLEJİ EĞİTİM ZİRVESİ

 

14 Aralık 2024 tarihinde Erzurum Özel Güneş Koleji Yıldızkent Kampüsü'nde düzenlenecek olan Erzurum Eğitim Zirvesi'ne davetlisiniz! Eğitimin geleceğine yön veren konuları keşfetmek ve değerli konuşmacılarımızdan ilham almak için bize katılın.

 

Program Bilgileri:

 

Açılış: 08.45-09.00

 

Salon Programları:

09.00-10.00 Her Şey Bir Öğretmenle Başlar Konuşmacı: İdris TOPÇUOĞLU

10.00-11.00 Eğitimde Yapay Zeka ve Web 2.0 Araçları Konuşmacı: Mahmut Sami BAŞARICI

 

Atölye Çalışmaları:

11.30-13.00 ve 14.00-15.30

"Her katılımcı Salon Programlarına ek olarak öğleden önce 1, öğleden sonra 1 atölye olmak üzere 2 farklı atölye çalışmasına katılabilirler."

 

NOT: Atölye Çalışmalarımız Kontenjan İle Sınırlıdır, 

 

ATÖLYE VE İÇERİK BİLGİLERİ:

 

Atölye Adı: Öğrenmeyi Görünür Kılmak 

Eğitimci: Yahya Furkan KONYALI

Kontenjan: 30

Eğitim Yeri: 4. Kat 6-A

Atölye İçeriği: Bu atölyede; öğrencilerin sahip oldukları potansiyeli nasıl açığa çıkarmak, öğrencilerin zihninde var olan bilgiyi somutlaştırmak, öğrenmeyi yaymak, öğrenme stratejilerini etkin kullanmak ve kalıcı öğrenmelere katkı sağlamak üzerine uygulama yapma fırsatı bulacağız. 

-----------------------------------------------

Atölye Adı: Bilinçaltı Süreçlerle Öğrenci Motivasyonu

Eğitimci: Bahattin GÜNEYİN

Kontenjan: 30

Eğitim Yeri: 4. Kat 6-B

Atölye İçeriği: Öğrenme sürecinin başarılı ilerleyebilmesi için öğrenci motivasyonu belki de en önemli etkendir. Bu atölyemizde katılımcı eğitimcilerimize; bilinç, bilinçaltı ve süreçleri, beyin ve yapısı, hedef ve motivasyon ilişkisi, dikkat ve konsantrasyon becerileri konularında uygulamalı olarak bilgi aktarımı yapılacaktır. 

 ------------------------------------------

Atölye Adı: Liderlik ve Takım Yönetimi

Eğitimci: Davut TÜRKKAN

Kontenjan: 30

Eğitim Yeri: 3. Kat

Atölye İçeriği: Liderlik ve Takım Yönetimi atölyesi ile okulda görev yapan idareci ve öğretmenler var olan bilgi birikimlerini nasıl kullanacaklarını, bilgi birikimlerini kullanırken nerelerde hata yapıldığı, hangi noktalarda attığı adımın doğru veya yanlış olduğu, bir faaliyet planlarken nelere dikkat etmesi gerektiğini, gelişi güzel yapılan planın nelere mal olacağı, okulundaki veya sınıfındaki bireyler arasında iletişimin sağlıklı olup olmama durumuna göre hangi sonuçları çıkardığı, komutları doğru zamanda, doğru yerde, doğru bir şekilde vermenin önemi, ekip ruhu içerisinde çalışmanın şartları ve önemi, ekip ruhunun başarı ve başarısızlıktaki rolü ile liderde bulunması gereken temel özellikler konularında, yaparak ve yaşayarak farklı bir bakış açışı geliştirilmeye çalışılmaktadır. 

 ------------------------------------------

Atölye Adı: Oyun ve Etkinliklerle Temel Dini Bilgiler Öğretimi

Eğitimci: Hasan Basri ÇİÇEK

Kontenjan: 25

Eğitim Yeri: 4. Kat 6-C

Atölye İçeriği: Din Kültürü ve Ahlâk Bilgisi Dersi’ni daha etkili ve keyifli bir hale getirmek için düzenleyeceğimiz atölyede, oyunun eğitimdeki yeri ve öğrenciler üzerindeki olumlu etkilerinden bahsedeceğiz. Amacımız, dersleri hem öğretmenlerimiz hem de öğrencilerimiz için daha kolay, akılda kalıcı ve eğlenceli bir hale getirmek. Bu doğrultuda, her üniteye özel olarak hazırladığımız etkileşimli oyun örneklerini paylaşacak ve bunların sınıf ortamında nasıl uygulanacağına dair etkileşimli bir atölye çalışması yapacağız.  

 ----------------------------------------

Atölye Adı: Sınıfta Öğretim Liderliği

Eğitimci: Süleyman TANRIVERDİ

Kontenjan: 30

Eğitim Yeri: 4. Kat 6-D

Atölye İçeriği: Öğretmenlerin öğrenme süreçlerini etkili bir şekilde yönlendirmesi, öğrenci başarılarını artırmaya yönelik stratejiler geliştirmesi ve mesleki işbirliğini güçlendirmesi anlamına gelir. Bu eğitimde, öğretmenlerin sınıf içi liderlik rollerini nasıl geliştirebileceğine odaklanılacaktır. Özellikle etkili iletişim, hedef belirleme, motivasyon stratejileri ve veriye dayalı karar alma süreçleri ele alınacak, aynı zamanda yenilikçi öğretim yöntemleriyle ilgili örnek uygulamalar paylaşılacaktır. Eğitim, katılımcılara liderlik becerilerini sınıf ortamına entegre ederek hem öğrenciler hem de meslektaşlar için ilham veren bir rehber olmalarını sağlamayı amaçlamaktadır. 

 -----------------------------------------

Atölye Adı: Oyun Temelli Eğitim Tasarımı

Eğitimci: Niyazi ÇAĞLAR

Kontenjan: 25

Eğitim Yeri:4. Kat 6-E

Atölye İçeriği: Öğrenciler, oynadıklarının farkında olmadan, derslerin keyifli ve etkili bir şekilde işlendiği atölyelerimizde öğrenmenin tadını çıkarıyorlar. Bu atölyeler, öğretmenlerin derslerini oyunlarla daha eğlenceli ve akılda kalıcı hale getirmelerini sağlar. Öğrettiğimiz konuları pekiştiren oyunlarla dolu bu yöntemler, eğitim sürecini daha dinamik ve ilgi çekici kılar.Ayrıca, bu atölyelerde öğretmenler, kendi düşünce ve yorumlarına göre branşlarına uygun oyunları tasarlayıp, bu oyunları eğitim süreçlerine entegre edebilecekleri beceriler kazanırlar. 

 ------------------------------------

Atölye Adı: Eğitimde Web 2.0 Araçları 

Eğitimci: M. Sami BAŞARICI

Kontenjan: 20

Eğitim Yeri: 4. Kat 6-F

Atölye İçeriği: Atölye, öğretmenlerin derslerini daha etkileşimli, işbirlikçi ve öğrenci odaklı hale getirmelerine yardımcı olacak uygulamalı örnekler ve ipuçları sunar. Eğitim boyunca, katılımcılar çeşitli Web 2.0 araçlarını deneyimleyerek, bu araçların sınıf içi etkinliklerde nasıl kullanılabileceğine dair pratik bilgiler edineceklerdir. Eğitimin sonunda, katılımcılar, öğrenci katılımını artırmak ve öğrenme süreçlerini daha verimli hale getirmek için Web 2.0 araçlarını etkili bir şekilde kullanabilecek donanıma sahip olacaklar. 

 

 

Program İletişim: Davut TÜRKKAN 0543 766 75 27